יאיר גילוני
יאיר גילוני

הסרת נימי דם באמצעות לייזר Fotona

רוב האנשים חושבים שהופעת הורידים ונימי הדם ברגלים היא עובדה מוגמרת שיש ללמוד לחיות אתה. הסובלים מהתופעה מוצאים לעצמם טריקים שונים כמו גרביונים כהים או לבישת מכנסיים ארוכים בכל מזג אוויר – העיקר שלא לחשוף את הרגליים. למרבה המזל, טיפול הלייזר Nd:YAG החדש, מאפשר הפחתה משמעותית של מראה "ורידי העכביש" ואף מסוגל להעלימם לגמרי!

העלמת נימים | הסרת נימים | הסרת נימי דם
הסרת נימי דם באמצעות לייזר - לפני ואחרי

לא כל לייזר מסוגל לבצע את המשימה המדוברת כיאות. טיפולי לייזר דורשים ציוד מתוחכם ורק קרן לייזר שהותאמה במיוחד לצורך העלמת הורידים תהיה מסוגלת לעזור לכם להעלימם. כמובן שציוד זה הוא בדרך כלל תוצר של עשרות שנות מחקר ופיתוח.

צפו ב-Fotona בפעולה:

אחד מטיפולי הלייזר היעילים ביותר שנמצאים היום בשוק הוא ה: Fotona Nd:YAG. מכשור האופטיקה והפיזיקה שמאחורי הלייזר, מציעים לא רק את הטיפול היעיל ביותר, אלא גם חוסכים מהמטופלים כאב רב ומאפשרים את ביצוע הטיפולים ללא הכאב שבדרך כלל מלווה את הטיפול.

מה מיוחד בלייזר של Fotona?

ה-Fotona הוא תוצר של למעלה מ-45 שנות מחקר ופיתוח. הטכנולוגיה הייחודית שלו, הופכת אותו לאידאלי לאיתור נימי הדם אותם מעוניינים להעלים משטח העור. הסיבה שהלייזר עובד כל כך טוב, היא שהחום אותו הוא מפיק נשלח בצורה ממוקדת ביותר, כך שהוא פועל בדיוק היכן שצריך אותו.

העלמת נימים | הסרת נימים | העלמת נימי דם
הסרת נימי דם באמצעות לייזר - לפני ואחרי

3 יתרונות משמעותיים ב-Fotona לייזר:

אורך גל של 1064 ננומטר: הדרך הטובה ביותר ליירט נימי דם מתחת לעור. אורכי גל אחרים עשויים לעתים קרובות ליירט מלנין או פיגמנטים בעור ולחמם יתר על המידה את עור המטופל, דבר שמוכיח כי הטיפול איננו באמת יעיל כיוון שהלייזר איננו חודר כיאות את העור. כמובן שחימום יתר של העור עשוי אף לגרום לכוויות ובעיות נוספות.
הלייזר של ה-Fotona מונע בעיות אלו בעזרת אורך גל ארוך במיוחד המאתר את ההמוגלובין שמתחת לעור ומסוגל להתמודד עם נימים וורידים עבים במיוחד, בניגוד ללייזרים אחרים אשר לא משפיעים אפילו על נימים דקים במיוחד.

פטנט הקרן השטוחה: לייזר הפוטונה מספק הפצת חום שווה. לרוב הלייזרים בשוק ישנו פרופיל קרן לא חלק, המייצר חום רב במרכזו של כל פולס שנשלח וחום הרבה יותר חלש בקצוות. לייזרים שכאלו, עשויים לגרום בקלות לתוצאות לא מחמיאות ואף לכאבים וצלקות. הפוטונה משתמש בפטנט מוגן, המייצר קרן שטוחה המספקת חום שוב בכל נקודה ונקודה.

כיול עצמי: רוב הלייזרים מצריכים כיול מחדש לאחר 15-20 דקות של שימוש. מאחר ורוב המפעילים מעדיפים שלא לקחת הפסקה, אלא מעדיפים להסתפק בתוצאות יעילות פחות על מנת להביא את המטופלים לעוד ועוד מפגשים.
המערכת של הפוטונה, מכיילת את עצמה 5 פעמים בשניה(!). כל פולס שנשלח מהמכשיר הנו מדויק להפליא ומכויל על ידי שני חיישנים נפרדים המוודאים את שלמותו.

דילוג לתוכן