יאיר גילוני
יאיר גילוני

האם טיפול אחד להמסת שומן בקור מתאים לי?

המכשור המשוכלל שבמרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, מאפשר טיפול המסת שומן בקור באופן יעיל ביותר. מעתה, במקום לעבור סדרת טיפולים קצרה להסרת שומן בהפרשים של מספר שבועות, ישנה אפשרות לעשות זאת בטיפול אחד.

הטיפול עצמו נמשך כשעה אחת, במהלכה מועבר קור באזור המטופל ופוגע בתאי השומן, שמומסים ומורחקים מהגוף דרך מחזור הדם ומערכת הלימפה. לאחר כשלושה חודשים יהיה ניתן לראות את התוצאות: ירידה של כ-20 אחוזים ממצבורי השומן באזור שבו בוצע הטיפול.

מיהם המועמדים המתאימים לעבור את הטיפול?

במקרה ששאלתם את עצמכם אם אתם מתאימים לעבור את הטיפול, נדגיש כי גם גברים וגם נשים יכולים ליהנות מהיתרונות של המסת שומן בקור בטיפול אחד. כמו כן, אין הגבלה כלשהי על גיל המטופלים. עם זאת, על המטופלים לדעת שטיפול זה (קריוליפוליזיס) אינו פתרון לבעיות השמנה. מטרתו היא חיטוב הגוף באזורים מסוימים כמו מותניים, ירכיים, בטן וגב. כך, אנשים הקרובים למשקלם הרצוי ירגישו בתוצאות הטיפול, ואילו על אנשים הסובלים מהשמנה, הטיפול לא צפוי להשפיע במיוחד.

באתר OCdermatology ניסו הרופאים לכוון למטופלים האידאליים לטיפול המסת שומן בקירור. הם עשו זאת דרך מספר תמונות המרכזים אזורים נפוצים בעלי מצבורי שומן: מותניים, גב ובטן. כמו שניתן לראות, מצבורי השומן אינם גדולים מאוד, ומענה מצוין לטיפול בהם ניתן על ידי טיפול יחיד.

על המטופלים לדעת כי הם יוכלו לחזור לשגרת חייהם מיד לאחר הטיפול. במילים אחרות, אין צורך לדחות תכניות או לקבוע מראש זמן להתאוששות, אלא רק להקדיש כשעה לטובת הטיפול עצמו.

צפו: האימונים לא עוזרים? המסת שומן בקור היא הפתרון

דילוג לתוכן