הזרקת מילוי לפנים

אנחנו רואים המון אנשים בכל יום ורבים האנשים שרואים אותנו. בתרבות שבה אנו חיים, עור פנים מבוגר נחשב מטבע הדברים לפחות אסתטי. לכן, נשים וגברים רבים פועלים כדי לטשטש את סימני הגיל שמופיעים על העור ובעיקר על הפנים, שהם החלק המרכזי והחשוף בגופנו. הזרקת מילוי לפנים היא טיפול קוסמטי נפוץ ואף יעיל מאוד והוא פועל להצערת עור הפנים.

הקמטים שעל עורנו הם בעלי מאפיינים רבים. בכלליות ניתן לומר שאלו הם ‘שברי עור’ שנוצרים בשל תזוזות השרירים, בעקבות הבעות, בעקבות הרגלים כמו עישון וחשיפה לשמש וכדומה. ההרגלים יחד עם אופי העור של כל אחת ואחד מאיתנו, לימדו את הרופאים העוסקים ברפואה אסתטית כי אין מצב עור אחד דומה למשנהו ולכן עומק הקמטים ומיקומם משתנה מאישה לאישה, או מגבר אחד לגבר אחר. בכל מקרה, באמצעות הזרקת מילוי לפנים ניתן לטפל בבעיה ולהחזיר את השעון מעט לאחור.

באילו חומרים מבוצעת ההזרקה ולכמה זמן התוצאות נשמרות?

עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, פותחו חומרים מצוינים המשמשים לטובת ההזרקה לפנים. שני החומרים העיקריים הם רדיאס המבוסס על סידן וחומצה היאלורונית המבוססת על חומרים כמו רסטילן, פרלן, טיאוסיאל ועוד. עם זאת ישנם חומרי מילוי נוספים, אך בדרך כלל ההזרקה היא של שני החומרים שציינו כאן. חומרים אלו הנם זמניים ותוצאות הטיפול נשמרות בדרך כלל בין 10-18 חודשים, תלוי בעומק הקמטים, במיקומם בפנים ובחומר המוזרק.

איך מבצעים הזרקת מילוי לפנים?

לאחר ייעוץ ראשוני במרפאת ד”ר יאיר גילוני, בו נלקח בחשבון מראה הפנים הכללי ותהליכים טבעיים, מותאם למטופלת הטיפול הדרוש. יש לשים לב כי בבואכן לבחור רופא שיבצע הזרקת מילוי לפנים ועליכן לבחור ברופא מנוסה בטיפולים מסוג זה שיידע לבחור את החומרים בהתאם למצב העור, בכדי שאלו יניבו תוצאה מצוינת. לרוב מדובר בטיפול אחד, אך ייתכנו גם שני טיפולים שבהם יוזרקו חומרים. את התוצאה ניתן לראות לאחר הטיפול באופן מיידי והמטופלת תוכל לשוב לשגרה באותו היום.

מתי כדאי לבצע הזרקת מילוי לפנים?

באופן כללי ניתן לומר כי בכל גיל ניתן לבצע הזרקת מילוי לפנים. מטבע הדברים, הטיפול נפוץ יותר בקרב נשים בעשורים הרביעי עד השישי לחייהן, אך ייתכנו מצבים שבהם המטופלת תהיה צעירה יותר. זאת בשל המאפיינים הייחודיים בעור הפנים של כל אחד ואחת.

לעוד פוסטים בנושאי טיפולי גוף \ פנים היכנסו

הזרקת מילוי לפנים במרכז הרפואי לבריאות העור:

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן