WoundCare מרפאה לטיפול בפצעים
יאיר גילוני
יאיר גילוני

חדש במרכז הרפואי לבריאות העור: מרפאה לטיפול בפצעים ובסיבוכי סוכרת

אנו במרכז הרפואי לבריאות העור דואגים לאורך השנים למאות מטופלים ומטופלות בכל הקשור לאסתטיקה רפואית – על ידי מגוון טיפולים הנעשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובמיומנות רבה שנרכשה בעשורים של עבודה על ידי ד"ר יאיר גילוני. לאחרונה, חבר ד"ר גילוני לשני רופאים בכירים אחרים, ד"ר צדיק חזן וד"ר גיל גרנט, והשלושה הקימו מרפאה ייחודית במרכז הרפואי לבריאות העור, שמטרתה טיפול בפצעים ובסיבוכי סוכרת.

במרפאה הייחודית, שנקראת WoundCare (וונד-קר), הנמצאת במרכז הרפואי ברמת החייל, מוצע טיפול ייחודי ומוכח בחומר ייעודי, המורכב מחומרים טבעיים בלבד, המאושרים על ידי ה-FDA. החומר הייחודי מסייע למטופלים בריפוי של פצעים קשיי ריפוי ופצעים פתוחים מורכבים, גם כאלו גדולים במיוחד, המקשים לקיים אורח חיים תקין.

בדרך כלל, פצעים אלו הם פצעים הנובעים כתוצאה מסיבוכי סוכרת, פצעי לחץ באזורים כמו הרגליים והעכוז, פצעים כתוצאה מכוויה, פצעי טראומה ופצעים הנגרמים לאחר ניתוח. הסובלים מפצעים מורכבים אלו, יודעים כי אלו עלולים לגרום לסיבוכים ניכרים, ואף למצב של סיכון חיים. החומר הייחודי והטבעי פועל ליצירת רקמה בריאה, ללא צלקות – כך שגם במקרה של כיבים משמעותיים ביותר, היכן שטיפולים אחרים נכשלים, ניתן לקבל מענה מצוין. 

איך זה עובד?

לאחר שנות פיתוח ומחקר רבות, הטיפול בוצע בהצלחה במאות מטופלים מעבר לים, וכעת הגיע לישראל. לאחר ייעוץ ראשוני שבו מבוצעת הערכה של הפצע וההיסטוריה הרפואית של המטופל, נבנית תכנית טיפול פרטנית, המשלבת ביקורים בקליניקה וטיפול ביתי. ההתחייבות של WoundCare היא להחזר כספי אם בתוך פרק זמן מסוים, לרוב 6 שבועות, הפצע לא מתחיל בהחלמה מסוימת.

דילוג לתוכן