צלקות אקנה לפני ואחרי
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מה ההבדל בין טיפול בצלקות אצלנו לבין טיפול דומה אצל קוסמטיקאית?

צלקות הן אף פעם לא עניין שנחשב אסתטי מדי, במיוחד אם הן מופיעות במקום מרכזי בגוף וחשופות לאנשים שאנחנו באים איתם במגע. למשל, צלקות אקנה בפנים, צלקות כתוצאה מאבעבועות רוח או אפילו צלקת ניתוחית לא מחמיאה. לרוב, כאשר מדובר בצלקת המופיעה באזור הפנים, הדבר מפריע מאוד לסובלים ממנה. ישנו מעין חשש וחוסר נעימות, שהאנשים שאנחנו פוגשים ביום יום, עלולים להתעכב במראה הצלקות שעל פנינו, גם אם בתום לב ולא באופן מודע.

עולם הרפואה ניסה במשך שנים להגיע לפתרון שיספק העלמת צלקות אקנה בצורה מיטבית, אבל כל הפתרונות שהוצעו לא היו יעילים מספיק. בין היתר הוצעו פילינג מכני, פילינג עמוק, הזרקות, לייזר, דרמרולר ועוד. לא רק שהפתרונות האלו לא היו מספקים: זמן ההחלמה היה ארוך ותופעות הלוואי היו ניכרות. הטיפול שאנו במרכז הרפואי לבריאות העור מציעים, הוא באמצעות גלי רדיו, במכשיר הנקרא ENDYMED. מדובר במכשיר הנחשב למתקדם ביותר בעולם כיום, המאפשר טיפול בכל סוגי העור, בגוונים שונים, ומעניק מענה לרוב סוגי הצלקות הקיימות. 

במקרים של אבעבועות רוח, אם הצלקות נראות כמו מעין 'לוע הר געש', כלומר עגולות ושקועות, ייתכן כי נשתמש גם באנרגיית פלזמה כדי לאדות את העור בקווי המתאר של הצלקת, ובכך להשטיח אותה יותר. שילוב הטכנולוגיות, בין אנרגיית הפלזמה לגלי הרדיו, מאפשרת למכשיר ה-ENDYMED לבצע את הפעולה על העור ולהגיע לתוצאות איכותיות אפילו עוד יותר.

טיפול בצלקות לאחר ניתוח - לפני ואחרי
טיפול בצלקות - לפני ואחרי

המכשור החזק והניסיון שלנו

כיום, גלי רדיו הוא פתרון אידאלי המוצע במספר מקומות בישראל, כולל אצל קוסמטיקאיות. אנו מקבלים מדי פעם פניות ובהן שאלה: מה ההבדל בין הטיפול להעלמת צלקות אקנה שמוצע במרכז הרפואי לבריאות העור על ידי ד"ר גילוני, לבין טיפול דומה אצל קוסמטיקאית? הנה שני ההבדלים המרכזיים:

  1. טיפול על ידי רופא מנוסה מאוד – ד"ר יאיר גילוני עוסק כבר עשרות שנים באסתטיקה רפואית, מכיר טכנולוגיות שונות ומגוונות ובעל הניסיון הרב הנדרש, עם אלפי מטופלים שעברו טיפולים בקליניקה.
  2. אצלנו המכשור מתקדם ועוצמתי יותר – להבדיל מגלי רדיו אצל קוסמטיקאיות, הרופאים, ובהם ד"ר גילוני, משתמשים במכשור בעל עוצמה גדולה יותר המסופק רק לרופאים, ולכן התוצאה שתתקבל אצלנו, צפויה להיות אפקטיבית יותר. כמובן, שהשימוש במכשור העוצמתי יותר מתאפשר בזכות העובדה שרופאים הם בעלי הידע המספק כדי להשתמש בו באופן נכון ומקצועי.
 
נסכם: טיפול להעלמת צלקות אקנה או אבעבועות רוח, באזור הפנים, דורש ידיים מקצועיות, שיקול דעת של הרופא המטפל, מכשור בטכנולוגיה מתקדמת וניסיון רב שנים. זה בדיוק מה שתמצאו במרכז הרפואי לבריאות העור בראשות ד"ר יאיר גילוני. לקביעת תור לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, צרו איתנו קשר.
 
דילוג לתוכן