מיצוק עור הפנים לבנות 40 ומעלה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מיצוק עור הפנים והצוואר בגלי רדיו – נהדר לנשים סביב גיל 40

זה בדרך כלל קורה לנשים סביב גיל 40. הן מביטות במראה ומבחינות בשינויים שהתרחשו עם הזמן – שינוי במרקם העור ותחילה מסוימת של נפילה בו. חשוב להרגיע: אלו הם שינויים טבעיים שמגיעים בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר, ותלויים באורח החיים, בגנטיקה ובגורמים נוספים הקשורים לנשים. אך ניתן לומר שבתחילת העשור החמישי לחיים, קצת אחרי גיל 40, השינוי מורגש יותר.

נשים המעוניינות לשמר את עור הפנים והצוואר שלהן כדי להגיע לעשורים מתקדמים יותר במצב אסתטי טוב יותר, מבלי להזדקק לטיפולים רבים או אפילו ניתוחים, בהחלט יכולות לעשות זאת. הפתרון שאנו במרכז הרפואי לבריאות העור מציעים, הוא טיפול משמר באמצעות גלי רדיו. הנשים שעבורן הטיפול רלוונטי, בדרך כלל ירגישו זאת בעצמן: מרקם עור מבוגר וצבע שניתן לכנותו 'אפרפר'.

ד"ר יאיר גילוני - אנדימד
ד"ר גילוני לצד מכשיר האנדימד

מה נעשה בטיפול?

ראשית, חשוב להבין כי מדובר בסדרה בת 3 טיפולים, אחת ל-3 שבועות. כלומר: לאחר כחודש וחצי תהיו אחרי שלושת הטיפולים ותוכלו להרגיש את ההבדל בצורה טובה. גלי הרדיו במקרה זה מתפקדים כ'בוסטר' מסוים. הם מחממים את הדרמיס, שכבת העור העמוקה, מה שמוביל לשגשוג תאי קולגן וסיבים אלסטיים, שחיוניים לקבלת מרקם עור משופר. באופן הזה, יתקבל מיצוק ניכר של הפנים. מומלץ לעבור את הטיפול אחת לשנה כדי לשמר את התוצאות שהתקבלו.

איך מרגישים לאחר הטיפול?

בדרך כלל, המטופלות המגיעות אלינו למרכז הרפואי לבריאות העור, הן אלה שמצביעות על נפילה מסוימת בעור ועל מרקם בעייתי בו. אותן מטופלות, גם בדרך כלל מספקות לנו פידבק לאחר סדרת הטיפולים שעברו. הן מעידות על כך שהן מרגישות את אפקט הטיפול בעצמן באופן יומיומי, המתבטא בצבע רענן יותר ופחות אפרפר, בטקסטורה חלקה יותר ובמראה כללי זוהר יותר.

את הטיפול ניתן לעבור לאחר ייעוץ ראשוני בקליניקה, הניתן ללא תשלום או התחייבות.

דילוג לתוכן