השתלת שיער בגאורגיה בשיטת FUE
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מיתוסים נפוצים על השתלות שיער FUE

השתלות שיער FUE הפכו לפתרון פופולרי יותר ויותר עבור אלה שחווים נשירת שיער או הידלדלות באזורים מסוימים בראשם. עם זאת, למרות הפופולריות הגוברת שלהם, עדיין קיימים לא מעט מיתוסים סביב טיפולים אלו. ריכזנו כאן כמה – וכמובן שלא תסיימו לקרוא את השורות הבאות מבלי לדעת את האמת. הכל כדי לספק לכם הבנה ברורה יותר של אפשרות טיפולית זו, אותה אנחנו ממליצים לעבור בגאורגיה, כאשר הליווי לפני ואחרי, נעשים כאן בישראל.

המציאות: גם גברים וגם נשים יכולים להפיק תועלת מהשתלות שיער בשיטת FUE. בעוד שהתקרחות גברית נפוצה יותר, נשים גם חוות דילול שיער ואובדן שיער שניתן לטפל בהם באמצעות הליכי השתלת שיער.

המציאות: טכניקות מודרניות, בראשן FUE שבה מוצאים זקיקים מן העורף, מייצרות תוצאות בעלות מראה טבעי מאוד. רופאים וטכנאיות מיומנים מוציאים בקפידה זקיקי שיער מן העורף ומשתילים אותם באזורים החסרים, כדי לחקות את דפוס הצמיחה הטבעי, והתוצאות הן שהשיער המושתל משתלב בצורה חלקה עם השיער הקיים.

המציאות: השתלות שיער הן זעיר פולשניות ובדרך כלל כרוכות באי נוחות קלה בלבד. הרדמה מקומית נעשית במהלך ההליך כדי להבטיח את נוחות המטופל. כאבים לאחר ניתוח ניתנים לניהול בדרך כלל עם משככי כאבים ללא מרשם.

המציאות: לוקח מספר חודשים עד שהשיער המושתל יצמח וניתן יהיה לראות תוצאות ניכרות. מטופלים בדרך כלל מתחילים לראות צמיחת שיער חדשה תוך שלושה עד ארבעה חודשים, עם שיפור משמעותי לאחר שישה עד תשעה חודשים. התוצאות הסופיות יכולות להימשך עד שנה.

המציאות: שיער מושתל הוא קבוע וצומח כמו שיער טבעי. זקיקי השיער המשמשים בהשתלה נלקחים מהעורף, האזור הטוב ביותר בראשכם, מה שמבטיח תוצאות ארוכות טווח.

המציאות: לא כולם מתאימים להשתלת שיער. גורמים כמו סוג השיער, צפיפות, מידת נשירת השיער ובריאות כללית, ממלאים תפקידים מכריעים בקביעת המועמדות להשתלה. התייעצות יסודית איתנו, חיונית לקבוע אם אתם מתאימים.

המציאות: טכניקות מודרניות כמו FUE משאירות מראה עורף טבעי, והזקיקים שנלקחו בקושי מורגשים. שלא כמו שיטות ישנות יותר שהביאו לצלקות בולטות, FUE כרוכה בחילוץ זקיקי שיער בהיקף של כמה מאות ואינה מותירה צלקות נראות לעין.

המציאות: ניתן (ואף רצוי) לבצע השתלת שיער גם אם יש לך שיער דליל או אזורי התקרחות ספציפיים. למעשה, טיפול מוקדם בנשירת שיער יכול להוביל לתוצאות כלליות טובות יותר ולמניעת דילול נוסף.

המציאות: רוב החולים יכולים לחזור לפעילותם הרגילה בתוך זמן קצר. למרות שעשויות להיות תופעות כמו מעט אדמומיות ונפיחות, אלה בדרך כלל שוככות במהירות, ומאפשרות למטופלים לחדש את שגרת היום שלהם ללא הפרעה משמעותית.

גם נשים יכולות לעבור השתלת שיער
גם נשים יכולות לעבור השתלת שיער
דילוג לתוכן