הרמת גבות ללא ניתוח בחוטים
יאיר גילוני
יאיר גילוני

כיצד הרמת גבות בחוטים יכולה לשפר את מראה הפנים ללא ניתוח?

הרמת גבות בחוטים ללא ניתוח, היא טכניקה מתקדמת ומבוקשת שמשיגה תוצאות טבעיות ומרשימות. בניגוד לניתוחים המסורתיים באזור העיניים, הטיפול אינו מצריך הרדמה מלאה או חתכים, ולכן ההחלמה ממנו מהירה הרבה יותר.

במהלך התהליך מוחדרים חוטי APTOS דקים מתחת לעור באזור הגבות, והם יוצרים אפקט של מתיחה והרמה, מה שתורם למראה פנים צעיר ורענן יותר. חשוב לומר כי החוטים מכילים חומצה היאלורונית, כך שהאפקט שנוצר הוא גם מתיחה וגם מילוי קל, מה שמוביל למראה רענן וזוהר יותר.

רגע, זה אומר שטיפול מתאים לכולם? ההליך מתאים במיוחד לאנשים הסובלים מנפילת גבות קלה עד בינונית, שהיא תוצאה טבעית של הזדקנות, חשיפה ממושכת לשמש או ירידה בגמישות העור. את הטיפול להרמת גבות בחוטים ללא ניתוח ניתן לעבור בגילאים שונים: צעירים וצעירות המחפשים שיפור קל במראה הגבות ומבוגרים ומבוגרות שמעוניינים להחזיר לעצמם את המראה המתוח מבלי לעבור ניתוח פולשני.

יתרון גדול הוא שהתוצאות נראות מיידית. בתוך זמן קצר המטופלת יכולה לחוות מראה חדש ומרענן, ללא תופעות לוואי כלשהן. בשונה מהליך כירורגי שמצריך תקופת החלמה ממושכת, הרמת גבות בחוטים מאפשרת חזרה מהירה לשגרה, כאשר רוב המטופלים יכולים לחזור לפעילות יומיומית כבר למחרת. 
הרמת גבות ללא ניתוח
דילוג לתוכן