טיפול ריגנרה - לקיחת הזקיקים מהמטופל
יאיר גילוני
יאיר גילוני

היתרונות בטיפול בהתקרחות בשיטת ריגנרה

טיפול ריגנרה לשיער הוא הליך חדשני יחסית, שזכה להתעניינות רבה בתחום של מניעת התקרחות, בישראל ובעולם. טיפול זה משתמש ביתרונותיו הטבעיים של הגוף ומציע פתרון לאלו המבקשים לעצור את נשירת השיער שלהם, וליהנות משיער בריא ועבה יותר.

בטיפול, מבוצע שימוש במיקרו-שתלים המופקים מרקמת המטופל, מאזור העורף העשיר מאוד בכלי דם והוא האזור האידאלי לקחת ממנו שתלים. השתלים האלו, מכילים תאי אב וגורמי גדילה שכאשר הם מוזרקים מחדש לקרקפת, הם צפויים להמריץ את התחדשות זקיקי השיער ולחזק את צמיחתו. 

היתרונות של טיפול ריגנרה למניעת נשירת שיער

  1. גירוי האזור כך שיצמיח שיער – המיקרו-שתלים הנלקחים מהעורף, עשירים מאוד בגורמי גדילה המפעילים זקיקי שיער רדומים ומעודדים צמיחת שיער חדש. גירוי זה מסייע בהשגת קרקפת מלאה ובריאה יותר – לא רק לגברים, אלא גם לנשים הסובלות מדלילות בשיערן.
  2. שיפור בצפיפות השיער – מטופלים מבחינים לעתים קרובות בעלייה בצפיפות השיער בעקבות הטיפול. זקיקי השיער המחודשים מייצרים שיער חזק ועבה יותר, המוביל למראה טוב יותר.
  3. בריאות קרקפת משופרת – הטיפול לא רק מסייע בהצמחת שיער, אלא גם משפר את בריאות הקרקפת הכללית. תנאי קרקפת בריאים יותר יוצרים סביבה נוחה יותר לצמיחת שיער מתמשכת ומקטינים את הסיכוי לנשירת שיער עתידית.
  4. הליך זעיר פולשניטיפול ריגנרה הוא הליך זעיר פולשני, הכולל רק מיצוי של רקמה קטנה והזרקתו לאחר עיבוד, אל האזור הדליל, לאחר מכן. העובדה שלא מדובר בהליך פולשני, מפחיתה את הסיכון לסיבוכים ומבטיחה חזרה מהירה ביותר לשגרה, בניגוד להשתלות שיער בעלות אופי כירורגי יותר, דוגמת FUE.
  5. זמן התאוששות מהיר מאוד –  בשל אופיו הזעיר פולשני, מתאפיין הטיפול בתקופת החלמה קצרה מאוד. מטופלים יכולים בדרך כלל לחזור לפעילויות היומיום שלהם זמן קצר לאחר ההליך, מה שהופך אותו לאופציה נוחה עבור בעלי אורח חיים עמוס.
דילוג לתוכן