יאיר גילוני
יאיר גילוני

סימני מתיחה לאחר לידה? מצבורי שומן עקשניים? יש פתרון!

תקופת ההריון, הלידה והשבועות הראשונים שלאחריה – היא תקופה מיוחדת ומחשלת עבור האישה. מצד אחד, זו תקופה מאושרת עבור הזוג והמשפחה, שבה התא המשפחתי מתרחב. מצד שני, גוף האישה עובר שינויים בתקופה הזו בעקבות ההריון והלידה. בעוד שחלק מהנשים נהנות מחזרה מהירה למראה שלפני הלידה ולממדים הקודמים, נשים רבות נותרות עם קילוגרמים עודפים ועם סימני מתיחה שהותירה הלידה.

כיום ניתן לספק פתרונות לשתי בעיות מרכזיות המאפיינות נשים לאחר לידה: סימני מתיחה באזורים שונים בגוף ומצבורי שומן עקשניים שפשוט בלתי אפשרי להיפטר מהם באמצעים המוכרים של דיאטה או פעילות גופנית.

להיפטר מסימני המתיחה

טיפול בסימני מתיחה
טיפול בסימני מתיחה

השמנה מהירה בכלל והריון בפרט, מהווה גורם מרכזי לסימני מתיחה. בתקופה קצרה זו, העור לא נמתח יחד עם הגדילה המהירה. סיבי הקולגן שבו נקרעים והלחץ על העור יוצר את סימני המתיחה. את הסימנים האלו ניתן לראות באזורים שונים בגוף: בבטן, בגב, בחזה וברגליים. כ-94% מהנשים בהריון מפתחות כיום סימני מתיחה בבטן ובחזה וכ-70% מהנערות תסבולנה מסימנים אלו באזור הירכיים, הישבן והגב התחתון. התופעה הנפוצה הובילה לטיפול היעיל בסימני מתיחה.

איך זה עובד? הטיפול מבוצע על ידי הזרקת פחמן דו חמצני אל תוך סימני המתיחה בסדרה בת 10 טיפולים. כאשר מוזרק פחמן דו חמצני לאזור, מחזור הדם מגיע לאזור כדי לסלק אותו. האזור המטופל מועשר בכלי דם קטנים, בחמצן ובחומרים חיוניים וכך נבנית רקמת חיבור באזור סימני המתיחה.

סדרת הטיפולים אורכת מספר שבועות, בתדירות של טיפול אחד או שניים בשבוע. לאחר 6 טיפולים, ניתן להבחין בשיפור. התוצאה תישמר לצמיתות וככל שיבוצעו יותר טיפולים, השיפור יהיה משמעותי יותר. מומלץ שהטיפול בסימני מתיחה יבוצע קרוב למועד הלידה. ככל שהטיפול מבוצע מוקדם יותר, כך השיפור יהיה משמעותי יותר.

להמיס את השומן ולהצר היקפים

חלק מהנשים שמנסות להיפטר מהשומנים העקשניים לאחר הלידה, פשוט לא מצליחות לעשות זאת – גם אם הן אוכלות נכון ומבצעות פעילות גופנית. הרפואה האסתטית מעניקה כיום פתרון יעיל ולא פולשני לבעיה זו – המסת שומן בקור. שני טיפולים בהפרש של 4-6 שבועות ביניהם, יסייעו לך להיפטר מאותם מצבורי שומן בקלות, כפי שעושות נשים רבות ברחבי העולם.

איך זה עובד? ניתן לבצע את הטיפול באזורים שונים בגוף: בטן עליונה ותחתונה, צלעות, ירכיים פנימיות, גב וידיים. בטיפול, שאורך כשעה אחת ולא נדרשת כל הכנה אליו, מוצמדות זרועות היונקות את האזור המטופל ומקררות אותו לטמפרטורה של 0 מעלות, בה נהרסים השומנים ומורחקים לאחר מכן מהגוף. לעור מוצמד פד ייחודי המונע כוויית קור במהלך הטיפול. לאחר כשלושה חודשים מהטיפול השני, ניתן לראות את התוצאות. לרוב, יש לצפות להפחתה של כ-25 אחוז שומן באזור הטיפול ולהצרת היקפים של מספר סנטימטרים באזור. לנשים לאחר הריון, מומלץ להגיע מספר חודשים לאחר הלידה, כשהגוף חוזר למצבו הכללי שלפני הלידה.

לטיפול זה מספר יתרונות:

  • הטיפול נטול כאב
  • הטיפול אינו פולשני
  • הטיפול ללא תופעות לוואי
  • הטיפול לא מצריך הכנה מיוחדת
  • אין מגבלות לאחר הטיפול – ניתן לחזור לפעילות מלאה ולהמשיך בשגרת היום.
  • הטיפול הנו באישור ה-FDA האמריקאי

צפו בהסבר על המסת שומן בקור:

דילוג לתוכן